utorok 24. decembra 2019

24. adventný deň: Z34.0

Ahojte priatelia Usmívající se Keď som začínala písať tento kalendár, chcela som sa s vami podeliť o jednu nádhernú novinku v mojom živote. Keďže ale nestíham, väčšina z vás, ktorí ste to ešte nevedeli, ste si to prečítali dnes ráno na mojom facebooku. Dúfala som vtedy, že tento kalendár budem stíhať, čo sa z viacerých dôvodov nepodarilo. Každopádne verím, že ste prežili Vianoce čo najkrajšie a najpohodovejšie. V čase, keď toto píšem, je drvivá väčšina z nás už po jedle aj darčkoch.


Pre dnešnú tému som vybrala pesničku, ktorú veľmi ľúbim, je pre mňa spomienková, srdcová a dnes má pre mňa opäť ďalší význam, pretože v preklade je to: Všetko, čo si prajem na Vianoce si ty, zlatko

Takže, dnes vám chcem oznámiť, že čakám s partnerom naše prvé dieťaťko. Je to pre nás veľká vec, nakoľko ide o prvé dieťatko vôbec pre partnera aj pre mňa.
Špeciálne kvôli tomuto kalendáru som si u Martinky dala ušiť nádherné tehotenské letné šaty, keďže práve začiatkom leta by som sa mala stať maminkou.
Ako modelku som vybrala Celesté, ktorá sa mi proste na toto fotenie hodila.




To, že sú šatočky tehotenské vidieť viac z boku

Náušničky tiež vyrobila Martinka

Martinka urobila k šatám aj nádherné šperky a náramok sa mi nesmierne páči.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....