pondelok 9. decembra 2019

9. adventný deň: Paríž

Ahojte 😊 Tí, čo ma poznáte aspoň nejakú tú chvíľu, viete, že milujem Paríž a hlavne Eiffelovu vežu, paradoxne, nikdy som zatiaľ v Paríži nebola a je to jeden z mojich veľkých snov, o ktorom si každý rok hovorím, že tento rok to už príde, zatiaľ sa tak nestalo, ale nádej umiera posledná ...

Pre dnešok som vybrala pesničku, ktorú práve teraz počujem úplne prvýkrát, lebo som sem chcela dať pesničku vo francúzštine a tak som našla údajne tradičnú francúzsku koledu:

Ako modelku uvidíte dnes opäť Keith a v pozadí budú moje puzzle, ktoré mám tu v Senci, ešte mám jednu nepostavenú 3000 dielikovú Eiffelovu vežu a jednu už dáááávno postavenú svietiacu Eiffelovku mám aj doma u maminy. Mamina sa ma raz pýtala, či ma ešte stále baví skladať puzzle s Eiffelovkou. Musím sa priznať, že baví. Exituje dokonca nádherné 6000 puzzle s Eiffelovkou.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....