pondelok 16. decembra 2019

16. adventný deň: pohľadnice

Ahojte Usmívající se Je neskoro, mne sa zíva, ale chce to okienko, však? Mám nafotené už len dve, toto a to zajtrajšie, ktoré bude asi v rovnakom čase ako to dnešné, ak vôbec bude, keďže zajtra idem na 14tku. No, Vianoce sú v obchodoch náročné obdobie.

Dnešná pesnička bude želanie veselých Vianoc a šťastného Nového roku v podaní od Enye.
A témou dnešného okienka sú pohľadnice. To, že ich tiež zbieram nie je pre pravidelných návštevníkov môjho blogu žiadna novinka. Dve s motýlikmi, ktoré na foto uvidíte, som si kúpila dávnejšie v Bille, hoci si pohľadnice sama už nezvyknem kupovať a tretiu som nedávno dostala od Růženky, za čo jej veľmi pekne ďakujem. Je z pohľadníc, ktoré kúpila s maľbami od postihnutých umelcov, ktorý maľujú nohami alebo ústami.



Pohľadnica od Růženky





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....