nedeľa 15. decembra 2019

15. adventný deň: Kvety

Ahojte priatelia 😊 V prvom rade vám všetkým prajem nádhernú už tretiu a teda predposlednú adventnú nedeľu, ale ten čas letí, nezdá sa vám? Lebo mne teda áno. Dnes by nám mali prepustiť z nemocnice kamarátku Ružičku, je v poriadku, písala som si s ňou a cíti sa v rámci možností dobre, čo ma veľmi teší.
Dnešnou pesničkou bude Vráť trochu lásky medzi nás v interpretácii od G8, teda od rôznych spevákov:
Dnešnou témou sú kvety. Tie milujem, dosť často ich fotím, ale asi ani raz s Barbie, plus teraz som to ani nemohla odfotiť však je december a paradoxne doma žiadne kvietky nepestujem, lebo najradšej mám tie vo voľnej prírode. Síce mi drahý nejakú tú kytičku z času na čas kúpi, na to sa nemôžem sťažovať. Tak vám sem dám aspoň Madison, ktorá sedí v kvetinkových šatách v našom črepníku, ktorý využívame na odkladanie štipcov/kolíčkov na bielizeň/prádlo.
V poslednej dobe často rozoberáme česko-slovenské slovensko-české spoločné/rozdielne slová a ja to milujem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....