utorok 17. decembra 2019

17. adventný deň: retro/nostalgia

Ahojte Usmívající se Opäť sa ozývam až takto večer, čo som vôbec rada, že to po 14tke v práci vôbec zvládam.

Dnešnou pesničkou bude Vianoce, vianoce od Mišky Paštékovej a Petra Nagya. Túto pesničku som vybrala práve dnes, nakoľko je pre mňa spomienková. Bola poslednou piesňou na kazete Peter Nagy a deti 1, ktorú sme si púšťali počas jazdy k babke v akomkoľvek ročnom období.

Som veľmi spomienková a mám rada 90te roky, boli to roky môjho detstva. Často, keď som s bráchom, začínam vetu: Pamätáš Peťo a ten ide do vývrtky. Myslím, že aj kvôli tomuto som sa začala zaujímať o Barbie. Preto dnes fotka bábik, ktoré vyšli, keď som bola dieťa a ktoré najviac ľúbim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....