štvrtok 12. decembra 2019

12. adventný deň: Žehlenie

Ahojte priatelia Usmívající se V prvom rade sa ešte raz ospravedlňujem, že som včera nestihla okienko, ale ráno som zaspala a večer som sa stihla potešiť z nového prírastku, osprchovať sa a odpadnúť do postele.
Dnes vás všetkých chcem veľmi poprosiť o modlitbu/pozitívnu energiu pre našu kamarátku ružičku, ktorá je aktuálne v nemocnici a dnes ju čaká plánovaná operácia. ĎAKUJEM vám.

Dnešná pesnička bude opäť od Pentaonix. Tentokrát Little Drummer Boy, teda v preklade Malý bubeník

Dnešnou témou je žehlenie. Túto činnosť obľubuje veľmi nízke percento žien a mužov hádam možno rátať na promile, ale mňa to baví, teda pokiaľ toho nie je príliš veľa, ale ja si k tomu pustím telku alebo youtube a ide to samé. Zvyčajne žehlím v obývačke, ale kvôli foteniu som si žehliacu dosku preložila do spálne, lebo v obývačke je málo prirodzeného svetla kvôli stromom a tomu, že bývame na prvom Usmívající se Ako modelku prvýkrát uvidíte Celesté, ktorá má oblečené ružové neformálne tričko z Look doplnkového setu na golf, legíny sú od niektorej z Top Modeliek a topánky má od Basics 001/05, keďže domáce papučky nemám.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....