streda 4. decembra 2019

4. adventný deň: nestíhanie

Ahojte Usmívající se Máme tu štvrtý deň adventu a ja nestíham, keďže je pol deviatej a ja ešte nemám spravený článok, ale celkovo strašne nestíham. Nestíham články, upratovanie, čítanie, no proste nič, ale verím, že sa to raz zlepší. Preto niektoré dni budú aj dva články, adventný a ešte jeden.

Inak budem veľmi rada, keď mi necháte komentík, je to pre mňa veľká spätná väzba. Pripomínam, že nemusíte mať blog, aby ste vedeli dať koment Usmívající se Tak teraz si vôbec nepripadám ako žobrajúci youtuber Smějící se

Dnešná pesnička je notoricky známa, proste bez nej by Vianoce nemohli byť.
Ako modelka sa nám opäť ukáže Zoe, tentokrát ako bábika, ktorá nevie, či skôr ísť na nákup, fotiť, blogovať, niečo si prečítať, vybaviť nejaké povinnosti. Proste ako ja v deň ako takýto, teda voľný. Je krásne slnečno, takže by som chcela ešte nafotiť nejaké dni do kalendára.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....