piatok 13. decembra 2019

13. adventný deň: zubár & lekári

Ahojte Usmívající se Prajem krásny piatok. Dnes je piatok 13teho. Aké máte z toho pocity? Ja musím priznať, že sa mi nikdy nič zlé nestalo alebo si nepamätám, resp. ak sa mi niečo stalo, nepripisujem to tomu, že bol piatok 13teho. Dnes je tiež Lucie, z čím sa spája s rôznymi poverami a zvykmi. Ja mám Lucky vo veľkej obľube, moja najlepšia kamoška z BA je Lucka, aj keď je teraz v Holandsku a nie sme veľmi v kontakte a za jednou Luckou sa práve chystám. Z nášho prvého stretnutia, ktoré bolo úžasné, sa chystám ešte urobiť článok, ale netuším kedy, keďže dnešok strávim viac menej s ňou a na ceste za ňou/od nej a potom by som chcela najlepšiemu mužovi na svete navariť kura na paprike (asi sa smejete, ale ja ho budem robiť prvýkrát).


Dnešnou pesničkou bude Vianočná pošta od Roba Opatovského. Mám rada jeho hlas a aj táto romantická pesnička je fajn. Prvýkrát (alebo prvýkrát, čo si pamätám) som ju počula len nedávno a od vtedy už niekoľkokrát.
Pre dnešok som si vybrala tému zubár a lekári. Neviem, netrúfnem si napísať, že som jediná, tak to napíšem, že som v mojom blízkom okolí jediná, kto nemá so zubármi problém. Dokonca ma zub včera rozbolel a ja sa už teším na zubnú kliniku. Dúfam teda, že sa dnes nezabudnem objednať, lebo aj to sa mi občas podarí. Na jedno vyšetrenie sa objednávam už týždeň, ale ono to komplikuje to, že by ma z neho mal niekto odviesť alebo aspoň byť pri mne, keďže mi rozkvapkajú oči a budem vidieť veľmi málo. Už som to raz zažila, lenže teraz mi povedali, že mi nakvapkajú troje kvapiek. Aké milé.

Keďže zubárku Barbie doma nemám a v podstate ani žiadnu lekárku, ale s adventnou Millie mi do zbierky pribudol aj doktorský plášť a fonendoskop. Vyzerá to síce ako scénka z psychologických ambulancií z amerických filmov, ale tak čo už. Aj keď mňa si nedávno zubárka-študentka položila v tom kresle, až som tam takmer zaspala. Ona tým, že je študentka je veľmi jemná, akonáhle prišiel doktor, bol o mnoho ráznejší a tiež sa podpísalo na tom to, že ma objednali na 8mu ráno, čo znamená, že som vstávala pred 6tou, aby som to na 8mu do BA stihla.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....