nedeľa 8. decembra 2019

8. adventný deň: vône

Ahojte priatelia. Prajem krásnu nedeľu, ja sa pomaly chystám do práce, ale verím, že ešte stihnem dnešné okienko ráno, nie večer, ako včera.

Dnešná pesnička bude otrepaná až až - proste Jingle Bells. Dala som sem verziu s deťmi a slovami, takže si môžete zaspievať.
Dnešná téma bude vône. Milujem vône, voňavé veci, vôňu jedla, koláčov, kozmetiky, pracích prostriedkov, drogérie, vonných sviečok. No proste takmer všetkého.
Ako modelku som vybrala najobľúbenejšiu bábiku môjho drahého Mirku. Na sebe má svoj pôvodný outfit, ale nabudúce ju už uvidíte v niečom inom. Pri sebe má všetky moje aktuálne voňavky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....