pondelok 23. decembra 2019

21. adventný deň: Cestovanie

Ahojte 😊 Dodatočne prajem nádhernú a pokojnú štvrtú adventnú nedeľu, ktorú som vám plánovala zaželať včera, ale keďže som 3 články pozadu, tak totálne nestíham. Fotky k týmto trom článkom som fotila dnes ráno asi okolo štvrtej. Sú veľmi provizórne, ale hádam to nebude vadiť.

Dnešná pesnička bude od I.M.T Smile, ktorých mám tak na poly rada a na poly nie, ale táto pesnička sa mi páči.
Dnešnú (teda sobotňajšiu) tému som vybrala cestovanie. Cestujem rada, hoci len tak lokálne. Najďalej som zatiaľ bola zatiaľ v Nórsku a na Cypre, ale rada by som sa ešte šla pozrieť vlastne kamkoľvek. Pre dnešnú tému som vybrala moju úplne prvú IT a teda She means bussiness Veronique Perrin, lebo jej kostýmček mi prišiel taký, ako kedysi dávno cestovali dámy v autách a vlakoch.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....