štvrtok 5. decembra 2019

5. adventný deň: úzkosť

Ahojte priatelia Usmívající se Dnes trošku meškám s okienkom, ale strávila som nejaký ten čas v Bratislave, ale čo nie, bude. Pre dnes som vybrala pesničku od speváčky, ktorú mám veľmi rada a veľmi rada by som sa niekedy stala členkou publika pri jej koncerte, Ewy Farnej.

Dnes som si vybrala úzkosť. Úzkostné stavy mi totižto z času na čas dosť znepríjemňjú život. Okrem iných diagnóz som totiž dostala od doktorov aj túto. Ako modelku som vybrala Estrellu. Možno som mohla zvoliť bábiku s telíčkom MTM, aby si vedela objať kolená, len obe moje MTM bábiky sú také pozitívne, že by sa moc na úzkosť nehodili.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....