štvrtok 12. decembra 2019

11. adventný deň: Fotenie

Ahojte priatelia 😊 Čakala som, že príde deň, kedy nestihnem adventné okienko a ten deň prišiel včera, takže dnes si dáme rovno dve. Škoda, že to nie sú čokoládky, že?

Dnešnou pesničko bude Každý deň budú vraj Vianoce...po smutných udalostiach na Slovensku aj v Česku, nedávno kamarátka Janka zverejnila krásny status o tom, ako si praje mier a pohodu. S tým sa nedalo viac než súhlasiť. A preto vám priatelia moji želám pokoj a mier ako na Vianoce
Dnešnou, resp. včerajšou témou bude fotenie. Kto ste so mnou v trochu bližšom kontakte, tak ste si už všimli, že fotím takmer všetko, čo sa okolo mňa mihne. Prácu, bábiky, jedlo, drahého, kamarátov, pamiatky, neznámych ľudí. Proste všetko, čo ma zaujme.
Ako modelku som zvolila Estrellu a ako fotografku Keith. Estrella má na sebe model od Martinky Paurovej, Keith má na sebe džínsy od Estrelly, koženú bundu a tenisky z doplnkového Basics setu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....